•raamatupidamisarvestuse ja – aruandluse korraldamine
•jooksvate finantsalaste küsimuste lahendamine
•äriühingu rahavoogude planeerimisest, juhtimisest ja kontrollist osavõtt, äriühingu pangakontode haldamine
•äriühingu varade käsitlemise, arvestuse ja kontrolli korraldamine nii, et tagatakse nende säilimine
•jooksev aruandlus juhatusele ja isikutele, kellega/millega sõlmitud lepingutest selline kohustus tuleneb
•riikliku aruandluse (Maksuamet, Statistikaamet, Eesti Pank jne) nõuetekohase esitamise korraldamine
•majandusaasta aruande koostamine, suhtlemine audiitoritega
•äriühingu juhatuse poolt koostatava eelarve koostamise protsessis osalemine
•osakonna töötajate juhendamine ja nende töö kontrollimine, soovituste ja nõusoleku andmine töötajate koolituseks
•inventuuride teostamise kontrollimine
•ettepanekute esitamine osakonna töö ja infoliikumise parandamiseks
•Muude ettenägematute ülesannete ning oma vahetu juhi seaduslike korralduste täitmine.
Ootused kandidaadile
• varasem ulatuslik kogemus spetsialistist raamatupidajana
• erialane kõrgharidus
• varasem töökogemus hotellinduses või toitlustuses
• eesti - ja vene keele oskus tööalaselt
• standard Books, virosoft , merit.palk kasutamise oskus tuleb kasuks (programm, millega raamatupidamist tuleb hakata teostama) - vajadusel väljaõpe kohapeal
• opera süsteemi tundmine on suureks eeliseks
• võime kohaneda ja iseseisvalt õppida uute situatsioonidega toimetulekuks
• organiseerimis- ja juhtimisvõime
• positiivne ellusuhtumine, korrektsus ja motiveeritus
• oskus planeerida oma tööd ja aega
• täpsus ja kiirus
• kohusetundlikkus ning hea suhtlemisoskus
• analüüsivõime
• bilansivõimelisus
• hea arvuti kasutamisoskus
• süsteemsus, vastutustundlikkus
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!