Peaadministraatori igapäevaste tööülesaanete hulka kuulub klientide broneeringute kinnitamine (e-maili ja telefoni teel), tegevjuhi assisteerimine, töötajate töögraafikute koostamine ja täitmise jälgimine, jooksvate probleemide lahendamine, laoseisude jälgimine ja kaupade tellimine, klientide tervitamine (kohvi, üleriided) ja nende rahulolu tagamine kogu salongis viibitud aja jooksul lisaks muud igapäevased tööülesanded.
Peaadministraatori ülesandeks on olla salongi perenaine ja tagada igapäevane sujuv salongi töö tagamaks klientide rahulolu.
Ootused kandidaadile
• Varasem 2 aastane töökogemus teenindussektoris
• Väga hea eesti, soome ja vene keele oskus
• Inglise keele oskus tuleb kasuks
• Soovitavalt võiks kandidaadil olla varasem meeskonna juhtimise kogemus
• Täpsus ja kohusetunne
• Suhtlemisoskus, viisakus ja positiivsus
• Valmisolek vahetustega tööks (kell 9.00-21.00)
• Probleemide lahendamise oskus ja hea pingetaluvus
• MS Office programmide tundmine (Word, Excel)
Ettevõte pakub
• Väga head töökeskkonda kesklinnas asuvas uues salongis
• Paindlikku töögraafikut
• Sõbralikku ja meeldivat kollektiivi
Lisainfo
Lisaküsimuste korral palun võtke ühendust: 5089520
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!