Logistiku assistendi põhitegevus on
Hansatrans OÜ kliendisuhete hoidmine ja transporditeenuste pakkumine .
Igapäevane töö on klientidega suhtlemine , läbirääkimiste pidamine, lahenduste pakkumine ,andmete sisestamine süsteemi, hinnapakkumistele vastamine, arvete kontroll ja koostamine , info vahendamine , suhtlemine allhankijate, laevafirmadega,jne .
Ootame sind kandideerima , kui sul mõtteid ja ideid , mida meiega jagada , et muuta meie pakutavaid teenuseid veelgi paremaks.
Sul võib olla kogemus logistikavaldkonnas kuid võid olla ka alles logistiku teed alustav .Kasuks tuleb alati aktiivsus ja hea suhtlemisoskus , sest kogu töö on üks suhtlemine , võimaluste otsimine. Väga hea inglise ja vene keele oskus on iseenesest mõistetavad . Lisaks eelnevale peaksid vastama meie väärtushinnagutele ja sobima meie ettevõttesse inimesena.
Sulle pakutakse võimalust arendada ennast ja firmat ,uusi väljakutseid , konkurentsivõimelisi palga ja töötingimusi.
Kandideerimiseks palun saada oma CV koos motivatsioonikirjaga. Tööle asumise aeg niipea kui võimalik .
Ootused kandidaadile
Hindame aktiivsust, head suhtlemisoskust .Iseseisvalt töötamist ja otsuste vastu võtmist .
Ettevõte pakub
Arenemisvõimalust logistikavaldkonnas
Koolitusi
Lisapuhkust
Lisaks põhipalgale tulemuste eest lisatasu
Osaline tööaeg 10.00-15.00
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!