Töö kirjeldus:
• Müügi- ja klienditeenindusprotsessi juhtimine kaupluses
• Meeskonna juhtimine, arendamine ja motiveerimine (sh koolitustele registreerimine, arenguvestluste läbiviimine)
• Meeskonna töökorralduse koordineerimine, töögraafikute ettevalmistamine,
• Müügikeskkonna kujundamine kaupluses (müügisaali korrashoid, kaupade väljapanek ja saadavus, hinnasildid jms)
• Kampaania ettevalmistamine ja läbiviimine kaupluses, kaastöötajate informeerimine ja juhendamine kampaania tingimustest
• Klientide professionaalne teenindamine ja nõustamine müügisaalis
• Koostöö teiste juhtide ja spetsialistidega
Ootused kandidaadile
Nõudmised kandidaadile:
• Vähemalt kesk- või keskeriharidus
• Väga hea suhtlemis- ja analüüsioskus
• Arvutikasutamise oskus kõrgtasemel
• Iseseisvus ja otsustusjulgus eesmärkide saavutamisel
• Orienteeritus meeskonnatööle, vastutusvõime
Ettevõte pakub
Omalt poolt pakume:
• Mitmekesist ja iseseisvat tööd
• Täienduskoolitust
• Koostööd sõbralike ja abivalmis kolleegidega
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!