OTSIME OMA SOTSIAALTEENUSTE ÜKSUSESSE
TULEMUSLIKKU JA SÜSTEEMSET
NÕUNIKKU
kes on eestvedajaks abivahendite teenuse ületoomise ettevalmistamisel Sotsiaalkindlustusametisse. Peamisteks tööülesanneteks on töövõime reformiga seonduvate muudatuste ettevalmistamine (abivahendite korraldus, töövõime hindamise muudatuste mõjud) ja rakendamine. Tööülesanded hõlmavad nii protsesside kirjelduste koostamist, läbirääkimist kui ka sisendi andmist seadusandlusesse, IT-arenduste analüüsides osalemist, teavitus- ja koolitustegevusi, abivahendite teenuse arendamist, poliitikamuudatuse ettepanekute tegemist ja analüüsi.
Ootused kandidaadile
• kõrgharidus
• vähemalt 3 aastane töökogemus sarnasel ametikohal
• töögruppide juhtimise kogemus
• muudatuste juhtimise kogemus
• hea kaasamis- ning koostööoskus
• hea analüüsioskus
• esinemisvalmidus
• väga hea kirjalik väljendusoskus
• eesti keele oskus kõrgtasemel, inglise keele oskus kesktasemel
• kasuks tuleb töökogemus abivahendite valdkonnas ning teadmised sotsiaaltööst ja sotsiaalteenustest
Ettevõte pakub
OMALT POOLT PAKUME VÕIMALUST ENESETEOSTUSEKS, ARENGUKS JA KOOSTÖÖKS
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!