- klientide vastuvõtt ja teenindamine kõrgel tasemel, probleemide lahendamine
- uute töötajate juhendamine
- restoranis jooksvate probleemide lahendamine
- kaubatarnijatega suhtlemine
- töögraafikute järgimine
Ootused kandidaadile
- kohusetundlikkus
- distsiplineeritus
- eesti, vene keele oskus + inglise ja soome keele oskus suhtlustasandil
- väga hea suhtlemisoskus
- sõbralikkus
- paindlikkus
- varasem töökogemus toitlustusvaldkonnas (soovitavalt klienditeenindajana, vahetuse vanemana)
Ettevõte pakub
- püsivat ja kindlat tööd ning palka
- täis-või osalist töökoormust
- ettevõtte siseseid soodustusi
- vajadusel paindlikku graafikut
- sõbralikku kollektiivi
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!