Ülesandeks on uute klientide aktiivne otsing, suhtlemine olemasolevate klientidega, aktiivne telefonimüük, andmebaaside haldamine, koolituste teenindamine
Ootused kandidaadile
Vähemalt keskharidusn
Klienditeeninduse kogemus, sh telefoniteenindus, sest suur osa tööst toimub telefonisuhtlusena
vene keel emakeelena ning eesti keele suuline oskus
täpsus, kiirus, pingetaluvus ja kohusetundlikkus
arvutioskus sh elementaartasemel Excel
Ettevõte pakub
Omalt poolt pakume sulle motiveerivat töötasu (põhitasu +lisatasu); vajalikku väljaõppet, ettevõttepoolseid soodustusi; sõbralikku ja asjatundlikku kollektiivi.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!