Dokumendihalduse ja asjaajamise korraldamine;
Müügipakkumiste, tellimuste koostamine;
Tellimuse kontrollimine, transpordi organiseerimine;
Müügiarvete koostamine, laekumiste kontroll;
Reklamatsioonide koostamine ja tehastega suhtlemine;
Paigaldustööde organiseerimine;
Lepingute ettevalmistamine, vajadusel lepingute ja muude dokumentide tõlkimine;
Büroo tehnika haldamine.
Ootused kandidaadile
Varasem töökogemus sekretäri, assistendi või büroojuhina vähemalt 2 aastat
Eesti ja vene keele valdamine kõrgtasemel nii kõnes kui kirjas
Väga hea inglise keele oskus
Väga hea organiseerimisvõime, iseseisev mõtlemine, tähtaegadest kinni pidamine ja tähelepanelikkus detailides
Korrektsus ja diplomaatilisus
Oskus tegutseda pingelises ja töörohkes olukorras
Office programmide vilunud kasutaja
Ettevõte pakub
Huvitavat ja mitmekülgset tööd
Võimalust töötada rahvusvahelises keskkonnas
Professionaalset kollektiivi
Modernset, valguserohket bürood rohelises Kadriorus
Arenguvõimalust, professionaalse kompetentsi kasvu
Konkurentsivõimelist töötasu
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!