- arendada ja hoida suhteid klientidega;
- uute klientide leidmine ja lepingute sõlmimine;
- hinnakujunduse strateegia arendamine;
- müügipakkumiste tegemine ja tellimuste haldamine;
- personaalsete kliendisuhete juhtimine ja asjalik nõustamine;
- tihe koostöö partneritega;
- regulaarne kohtumine ja koostöö klientidega;
- turuinfo kogumine ja analüüs, konkurentsisituatsiooni pidev kaardistamine;
- müügitegevuste organiseerimine, planeerimine, elluviimine ja analüüs;
- toodete müük Horeca klientidele.
Ootused kandidaadile
- müügitöö kogemus toiduainete valdkonnas ja /või horeca sektoris;
- väga hea läbirääkimisoskus ja pingetaluvus;
- väga hea suhtleja ning sinuga on meeldiv koos töötada;
- energiline, tulemustele orienteeritud;
- analüütiline mõtlemine;
- väga hea arvutikasutamise oskus;
- täpne, korrektne, aus;
- oled iseseisev, töökas ja oskad oma aega ise planeerida;
- inglise- ja vene keele valdamine vähemalt kesktasemel, eesti keele oskus kõrgtasemel;
- B kategooria juhilubade olemasolu ja isikliku auto kasutamise võimalus.
Ettevõte pakub
- kindlat ja väga põnevat tööd;
- arenguvõimalust koos ettevõtte arenguga;
- häid kolleege ja töötingimusi;
- konkurentsivõimelist töötasu.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!