• Eraklienditeeninduse taseme tõstmine, reguleerimine ja arendamine.
• Otsemüügi edendamine läbi klienditeeninduse ja veebi.
• Reisikonsultantidele info jagamine ja koolitamine.
• Eraklienditeeninduse lepingute vormistamine.
• Müügiaruannete ja statistika koostamine.
• Turusituatsiooni analüüs.
Ootused kandidaadile
• Sul on töökogemus turismis või müügi-/ klienditeeninduse juhina.
• Omad majandus- või turismialast kõrgharidust.
• Valdad väga head eesti, vene ja inglise keelt.
• Kirjutad arvuti abil kiiresti, oled osav teksti- ja tabeltöötluses ning teiste tänapäevaste arvutiprogrammide kasutamisel.
• Tunned rõõmu klienditeeninduse juhtimisest ja meeskonnatööst.
• Oled positiivne, väga hea suhtlemis-, läbirääkimis- ja kõnepidamisoskusega.
• Sinu tugevad küljed on suur vastutustunne, ausus, kohusetundlikus, korrektsus, lai silmaring ja kõrge stressitaluvus.
• Edastad meile inglise- ja eestikeelne CV, kaaskirja ja oma palgasoovi.
Ettevõte pakub
• Täiskohaga ja mitmekülgset tööd Baltimaade suurimas reisikorraldusettevõttes.
• Väljaõpet ja koolitust kohapeal, Tallinna kesklinna südames.
• Võimalusi enesetäiendamiseks ning professionaalsete oskuste arendamiseks.
• Koolitusreise sihtkohtadesse ja ühiseid sündmusi.
• Toetavaid kolleege ja motiveerivat töötasu.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!