• Emailide ning telefonikõnede tegemine ja vastamine, olles esimene positiivne kontakt meie
klientidele
• Majutuste ja lisategevuste broneerimine ning haldamine
• Keskendumine kvaliteetsele klienditeenindusele, pakkudes tõhusat, viisakat, sõbralikku ja
professionaalset teenindust
• Olla järjel igapäevaste tööülesannetega, et tagada kõikide broneeringute ja muudatuste tegemine
ettenähtud aja jooksul
• Käsitleda kõiki hotelli teenustega seotud taotluseid ja tagada kõikide meie rahvusvahelise turu
klientide nõudmised ning rahulolu
Ootused kandidaadile
• Omad eelnevat hotelli ja tugevat klienditeeninduse kogemust
• Oled ladus ja korrektne suuliselt kui ka kirjalikult inglise keeles, kõik muud keeleoskused on eeliseks
• Hea suhtlus- ja organiseerimisoskus, samuti tunned hästi arvutit
• Oled suutlik käsitlema mitmeid ülesandeid korraga (kõnede haldamine ja e-kirjadele vastamine)
• Orienteeritud tulemustele, täpne ja korrektne
• Hea stressitaluvuse ning huumorimeelega, et ka kõige keerulisemaid olukordi ületada
• Samuti oskad end motiveerida ning kinni pidada tähtaegadest
Ettevõte pakub
• Põnevat ja huvitavat tööd rahvusvahelises keskkonnas
• Palju võimalusi isiklikuks ja professionaalseks arenguks
• Nooruslik kollektiiv ja hea töökeskkond, erinevad meeskonna- ja ettevõtteüritused
• Konkurentsivõimelist palka
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!