* Mängusaalide personali juhtimine ja kontrolli teostamine, töökvaliteedi ja teenindusstandardite täitmise jälgimine;
* Kehtivate standarditele vastava klienditeeninduse taseme tagamine;
* Seaduste, normaktide ja töökorralduse täitimise tagamine;
* Mängusaalide personali ja administratsiooni vaheline operatiivse infovahetuse tagamine;
* Mänguautomaatide korrasoleku jälgimine;
* Mängusaalide korrektseks tööks vajaliku kauba tellimine;
* Uute töötajate väljaõpe teostamine ja juhendamine;
* Mängusaalide töögraafikute teostamine jne
Ootused kandidaadile
* Vähemalt 21 aastane;
* Kesk-, kesk-eri või kõrgharidus;
* Arvutikasutamise oskus;
* Kogemus klienditeeniduse valdkonnas vähemalt 3. aastat;
* Valmisolek töötada väljaspool tööaega;
* Sularaha arvelduse ja kassasüsteemide kasutamise kogemus;
* B-kategooria juhiload ja autojuhtimise kogemus;
* Väga head eesti- ja vene keele oskust, inglise keele oskus suhtlustasandil;
* Süsteemise ja efektiivse tööplaneerimise kogemus;
* Soovitavalt Hasartmänguseaduse ja -normaktide tundmine;
* Soovitavalt meeskonnajuhtimise kogemus;
* Hea pingetaluvus ja kõrge vastutustundlikkus.
Ettevõte pakub
* Huvitavat ja vaheldusrikast tööd rahvusvahelises ettevõttes;
* Ettevõtte poolset väljaõpet;
* Konkuretsivõimelist töötasu.
Lisainfo
Töökoht: Tallinn
Ühendust võetakse ainult sobivate kandidaatidega
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!