* Mängusaalide personali juhtimine ja kontrolli teostamine, töökvaliteedi ja teenindusstandardite täitmise jälgimine;
* Kehtivate standarditele vastava klienditeeninduse taseme tagamine;
* Seaduste, normaktide ja töökorralduse täitimise tagamine;
* Mängusaalide personali ja administratsiooni vaheline operatiivse infovahetuse tagamine;
* Mänguautomaatide korrasoleku jälgimine;
* Mängusaalide korrektseks tööks vajaliku kauba tellimine;
* Uute töötajate väljaõpe teostamine ja juhendamine;
* Mängusaalide töögraafikute teostamine jne
Ootused kandidaadile
* Vähemalt 21 aastane;
* Kesk-, kesk-eri või kõrgharidus;
* Arvutikasutamise oskus;
* Kogemus klienditeeniduse valdkonnas vähemalt 3. aastat;
* Valmisolek töötada väljaspool tööaega;
* Sularaha arvelduse ja kassasüsteemide kasutamise kogemus;
* B-kategooria juhiload ja autojuhtimise kogemus;
* Väga head eesti- ja vene keele oskust, inglise keele oskus suhtlustasandil;
* Süsteemise ja efektiivse tööplaneerimise kogemus;
* Soovitavalt Hasartmänguseaduse ja -normaktide tundmine;
* Soovitavalt meeskonnajuhtimise kogemus;
* Hea pingetaluvus ja kõrge vastutustundlikkus.
Ettevõte pakub
* Huvitavat ja vaheldusrikast tööd rahvusvahelises ettevõttes;
* Ettevõtte poolset väljaõpet;
* Konkuretsivõimelist töötasu.
Lisainfo
Töökoht: Tallinn
Ühendust võetakse ainult sobivate kandidaatidega
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!