Logistiku assistendi põhitegevus on
Hansatrans OÜ kliendisuhete hoidmine ja transporditeenuste pakkumine .
Igapäevane töö on klientidega suhtlemine , läbirääkimiste pidamine, lahenduste pakkumine ,andmete sisestamine süsteemi, hinnapakkumistele vastamine, arvete kontroll ja koostamine , info vahendamine , suhtlemine allhankijate, laevafirmadega,jne .
Ootame sind kandideerima , kui sul mõtteid ja ideid , mida meiega jagada , et muuta meie pakutavaid teenuseid veelgi paremaks.
Sul võib olla kogemus logistikavaldkonnas kuid võid olla ka alles logistiku teed alustav .Kasuks tuleb alati aktiivsus ja hea suhtlemisoskus , sest kogu töö on üks suhtlemine , võimaluste otsimine. Väga hea inglise ja vene keele oskus on iseenesest mõistetavad . Lisaks eelnevale peaksid vastama meie väärtushinnagutele ja sobima meie ettevõttesse inimesena.
Sulle pakutakse võimalust arendada ennast ja firmat ,uusi väljakutseid , konkurentsivõimelisi palga ja töötingimusi.
Kandideerimiseks palun saada oma CV koos motivatsioonikirjaga. Tööle asumise aeg niipea kui võimalik .
Ootused kandidaadile
Hindame aktiivsust, head suhtlemisoskust .Iseseisvalt töötamist ja otsuste vastu võtmist .
Ettevõte pakub
Arenemisvõimalust logistikavaldkonnas
Koolitusi
Lisapuhkust
Lisaks põhipalgale tulemuste eest lisatasu
Osaline tööaeg 10.00-15.00
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!