Peamised tööülesanded:
kliendikaebuste juurpõhjuse analüüside kvaliteedi ning korrigeerivate ja ennetavate tegevuste mõjususe hindamine
toodete kvaliteediga seotud parendustegevuste läbiviimine
suhtlemine kliendiga kvaliteediküsimustes
kvaliteediandmete töötlemine ja analüüsimine
töötajate koolitamine juurpõhjuse analüüsi meetodite kasutamise osas
enese kursishoidmine ettevõtte tootmisprotsesside toimimisega
Ootused kandidaadile
Eeldame:
inglise keele oskust kõnes ja kirjas heal tasemel
aktiivsust ja soovi vastutada organisatsioonile oluliste asjade eest
algatusvõimet ja meeskonnatööle orienteeritust
tehnilist kõrg- või keskeriharidust
tehnilist kirjaoskust (standardite, nõuete, jooniste lugemine)
Kasuks tuleb:
eelnev töökogemus tootmisettevõttes
ISO 9001:2008 ja ISO/TS 16949 kvaliteedistandardite nõuete tundmine
Ettevõte pakub
huvitavat ja arendavat tööd kiiresti arenevas rahvusvahelises ettevõttes
konkurentsivõimelist palka
suhtlusvõimalust maailma juhtivate autotootjatega
noort ja toetavat kollektiivi
vajadusel transpordivõimalust (kombinatsioon olemasolevate lahendustega)
ettevõtte kulul ujumisvõimalust (2x kuus)
kokkuleppel toetame spordivõistlustel osalemist
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!