Sinu tööülesannete hulka kuulub: klientide loomine, põhiandmete säilitamine, krediidiriski hindamine, koostöö inkasso partneriga, kliendinõuete käsitlemine, krediidiinfo ajakohastamine, ennetav kliendiportfelli jälgimine ja muud ad-hoc tegevused.
Suhtled iga päev e-posti ja telefoni teel kliendikeskuste (sisekliendid), lõppklientide (välisklientide) ja inkasso partneriga, tagades kvaliteetse klienditeeninduse.
Ootused kandidaadile
Sa oled analüütilise mõtlemisega ja orienteeritud detailidele. Õpid kiiresti, oled iseseisev ning võtad vastutuse oma töö eest. Sulle meeldib töötada muutuvas keskkonnas ja oled valmis meid toetama Pideva Täiustamise teekonnal.
Sulle meeldib töötada meeskonnas ning oled avatud ja positiivse ellusuhtumisega. Sul on väga heal tasemel rootsi ning inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas (igapäevased töökeeled). Sinu kandideerimist toetab eelnev kogemus ja/või haridus krediidihalduse, raamatupidamise või finantsvaldkonnas.
Ettevõte pakub
Pakume väljakutseid ja huvitavat positsiooni rahvusvahelises ettevõttes ning võimalust arendada oma oskusi. Toetame Sind selleks vajalike koolitustega. Meie kontor asub Ülemiste linnakus ja pakume oma töötajatele palju erinevaid hüviseid, sh kodukontori võimalus. Oleme liitunud Peresõbraliku Tööandja Programmiga, keskendudes töö- ja eraelu tasakaalule.
Lisainfo
Tegemist on tähtajalise ametikohaga lapsehoolduspuhkuse asendamise ajaks.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!