Sinu kohustuste hulka kuulub: klientide loomine, põhiandmete säilitamine, krediidiriski hindamine, koostöö inkasso partneriga, kliendinõuete käsitlemine, krediidiinfo ajakohastamine, ennetav kliendiportfelli jälgimine ja muud ad-hoc tegevused.
Suhtled iga päev e-posti ja telefoni teel kliendikeskuste (sisekliendid), lõppklientide (välisklientide) ja inkasso partneriga, tagades kvaliteetse klienditeeninduse.
Sa oled analüütilise mõtlemisega ja orienteeritud detailidele. Õpid kiiresti, oled iseseisev ning võtad vastutuse oma töö eest. Sulle meeldib töötada muutuvas keskkonnas ja oled valmis meid toetama Pideva Täiustamise teekonnal.
Sulle meeldib töötada meeskonnas ning oled avatud ja positiivse ellusuhtumisega. Sul on väga heal tasemel norra ning inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas (igapäevased töökeeled). Eelnev kogemus ja/või haridus krediidihalduse, raamatupidamise või finantsvaldkonnas on kandideerimisel eeliseks.
Pakume väljakutseid ja huvitavat positsiooni rahvusvahelises ettevõttes ning võimalust arendada oma oskusi. Toetame Sind selleks vajalike koolitustega. Meie kontor asub Ülemiste linnakus ja pakume oma töötajatele palju erinevaid hüviseid, sh kodukontori võimalust. Oleme liitunud Peresõbraliku Tööandja Programmiga, keskendudes töö- ja eraelu tasakaalule.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.