Sinu peamised tööülesanded:
- Olla klientidega suhtlemisel panga häälekandja;
- Pakkuda klientidele tuge ja nõu nii kontoris kui kaugkanalite kaudu (telefon, chat ja e-post);
- Aktiivselt müüa pangatooteid ja -teenuseid.
Ootused kandidaadile
Sinult ootame:
- Finantsalast või muud sarnast haridust ja varasemat kogemust klienditeeninduses;
- Kiiret õppimisvõimet;
- Väga head suhtlemisoskust ja empaatiavõimet;
- Väga head eesti keele oskust nii kõnes kui kirjas ning head vene ja inglise keele oskust;
- Eesmärgile orienteeritust, tugevat vastutustunnet ja võimet töötada pingelistes olukordades;
- Kasuks tuleb eelnev töökogemus pangas või muu valdkonna kõnekeskuses.
Ettevõte pakub
Sulle pakume:
- Põnevat tööd rahvusvahelises ning kasvavas finantssektori ettevõttes;
- Professionaalset ja toetavat meeskonda;
- Kaasaegset töökeskkonda Tallinnas Kadriorus;
- Koolitusi ja erialase arengu võimalust;
- Konkurentsivõimelist töötasu ja lisasoodustusi sh tervisekindlustus, sporditoetus, täiendavad puhkepäevad.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!