- Tehnoloogiliste protsesside efektiivne, ökonoomne ja katkematu töös
hoidmine vastavalt etteantud nõuetele ja normidele;
- reageerimine veateadetele ja avariiolukordadele;
- kõnekeskuse teadete vastuvõtmine, registreerimine;
- infoliikumise suunamine vastutavate üksuste vahel
Ootused kandidaadile
Hea kandidaat:
- omab töökogemust klienditeeninduse vallas ja teadmisi tehnoloogilistest
protsessidest;
- soovib suhelda;
- on oma asjaajamistes kiire ja täpne;
- tuleb toime ka pingelistes olukordades;
- oskab hästi kasutada arvutit ja on võimeline töötama erinevate
programmidega;
- suhtleb vabalt eesti- ja vene keeles;
- sobib vahetustega töö
Ettevõte pakub
- Stabiilset ja huvitavat tööd Eesti ühes suurimas vee-ettevõttes;
- põhjalikku väljaõpet kogenud kolleegide juhendamisel;
- enese arendamise võimalusi;
- kaasaaegseid töötingimusi.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!