vastutada kõnekeskusesse saabunud klienditellimuste vastuvõtmise ja käsitlemise eest;
nõustada kliente parimate lahenduste leidmisel ja võimalusel teha lisamüüki;
hoida ja arendada kliendisuhteid;
teha tihedalt koostööd ettevõtte teiste osakondadega.
Ootused kandidaadile
hea suhtlemis- ja läbirääkimisoskus;
täpsus, korrektsus ja loovus;
hea eesti keele oskus, inglise ja vene keele oskus tuleb kasuks;
hea eneseväljendus- ja kuulamisvõime;
hea arvutikasutamise oskus.
Ettevõte pakub
tööaega esmaspäevast reedeni 8:30-17:00;
põnevat ning arendavat tööd rahvusvahelises ja kiiresti arenevas suurettevõttes;
kaasaegseid töövahendeid ja -tingimusi meie kontoris Rae vallas;
arengu- ja karjäärivõimalusi ettevõtte siseselt;
töötajate bussitransporti suunal Tallinn - Rae vald - Tallinn;
ühte tasustatud tervisepäeva aastas;
täiendavat tervisekindlustust Ergo kindlustusseltsis, et saaksid kasutada erakliinikute tasulisi raviteenuseid.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!