Sinu põnevaid tööpäevi täidavad kõnekeskuse süsteemide jälgimine, kõnede kvaliteedi kontroll, tagasiside raportite analüüs, töötajate juhendamine ja koolitamine, juhendite koostamine ning pisiprojektide juhtimine koostöös kontserni kolleegidega Euroopast.
Ootused kandidaadile
Oled meie inimene, kui Sinuga käivad kaasas:
• taustateadmised IT valdkonnast või hea tehniline taip
• soovituslikult kõrgharidus (võib olla ka omandamisel)
• lisaks eesti ja inglise keele oskusele vene keele oskus suhtlustasandil
• selge eneseväljendusviis ja rõõm inimestega suhtlemisest ning nende
abistamisest
• tasakaalukus, algatusvõimelisus ja järjepidevus
• soovituslikult varasem kõnekeskuse kogemus
Ettevõte pakub
Sind käivitavad:
• hubane, kuid tempokas töökeskkond
• soov muuta tööprotsesse kiiremaks ning efektiivsemaks
• soodne keskkond isiklikuks arenguks
• vääriline palk
• head huumorit hindavad tiimikaaslased
• sisukad ühisüritused ning koolitused
• tervisepakett
• ühine sportimisvõimalus
Lisainfo
Ametikohale kandideerimisega annad nõusoleku oma CV säilitamiseks Circle K Eesti AS-i värbamise andmebaasis ja taustauuringu teostamiseks pärast tööintervjuud.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!