Klienditoe telefonitöötaja keskkonnaalastes küsimustes (ajutine, kodukontor)
Klienditoe telefoni töötaja töö seisneb kõnedele vastamises.
Probleemi tuvastamises ja lahendamises olemasoleva info põhjal.
Vajadusel süsteemi registreerimine ja suunamine edasi kõrgemale tasemele lahendamiseks.
Ootused kandidaadile
Keskkonnaalast haridust või töökogemust.
Heale klienditeenindusele orienteeritust.
Head kuulamis- ja suhtlemisoskust.
Probleemi tajumise ning lahenduste leidmise oskust.
Varasemat kogemust telefonitoe töötajana.
Ettevõte pakub
Iseseisvat tööd kodukontoris E-N 9:00-16:00 ja R 9:00-14:30
Nõutud isiklik arvuti, kiire internetiühendus ja mobiiltelefon.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!