SUPERSA OOTAB OMA MEESKONDA ANDEKAT JA TEGUSAT
KLIENDITOE SPETSIALISTI,
kelle ametikoha põhieesmärgiks on klientide asjatundlik, kliendisõbralik ja professionaalne nõustamine telefoni ja e-posti, mille tulemusel suureneb klientide rahulolu.
- Loob positiivse kliendikontakti, suhtleb kliendiga teenindusvalmilt ning selgitab välja kliendi vajadused;
- tagab kliendisõbraliku ning kliendikeskse teeninduse oma vastutusala piires;
- lahendab klientide pretensioonid oma vastutusala piires ja kaubandusalaseid õigusakte järgides, vajadusel edastab pretensioonid vastutavale töötajale;
- analüüsib klientidelt saadud tagasisidet ja edastab ettepanekud vastutavale töötajale vastavalt ettevõttes kehtestatud korrale.
Ootused kandidaadile
- Klienditeeninduse alased baasteadmised
- Suhete ja konfliktide juhtimise oskus
- Väga hea eesti ja vene keele oskus nii kõnes kui kirjas
- Väga head arvuti kasutamise oskust
- Kohusetundlikkust, empaatilisus, hoolivus, lahendustele orienteeritust, analüüsioskust, julgust, planeerimisoskust, täpsust, pingetaluvust ja loovust
Ettevõte pakub
- Noorusliku, aktiivset ja professionaalset meeskonda
- Huvitavat ja mitmekülgset tööd kasvavas ja arenevas ettevõttes
- Võimalust end arendada ja täiendada
- Mängida kandvat rolli Eesti ühe suurima e-toidupoe eduloos
LISAINFO: Töötamine toimub vahetustena graafiku alusel. Töötamine graafiku alusel hõlmab töötamist ka nädalavahetusel. Tööaeg: 09.00-21.00
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!