KLIENDITOE SPETSIALISTI põhieesmärgiks on klientide asjatundlik, kliendisõbralik ja professionaalne nõustamine telefoni ja e-posti, mille tulemusel suureneb klientide rahulolu sh:
- Loob positiivse kliendikontakti, suhtleb kliendiga teenindusvalmilt ning selgitab välja kliendi vajadused;
- tagab kliendisõbraliku ning kliendikeskse teeninduse oma vastutusala piires;
- lahendab klientide pretensioonid oma vastutusala piires ja kaubandusalaseid õigusakte järgides, vajadusel edastab pretensioonid vastutavale töötajale;
- analüüsib klientidelt saadud tagasisidet ja edastab ettepanekud vastutavale töötajale vastavalt ettevõttes kehtestatud korrale.
Ootused kandidaadile
- Klienditeeninduse alased baasteadmised
- Suhete ja konfliktide juhtimise oskus
- Väga hea eesti keele oskus nii kõnes kui kirjas
- Vene ja inglise keele oskus suhtlustasemel
- Väga head arvuti kasutamise oskust
- Kohusetundlikkust, empaatilisus, hoolivus, lahendustele orienteeritust, analüüsioskust, julgust, planeerimisoskust, täpsust, pingetaluvust ja loovust
Ettevõte pakub
- Noorusliku, aktiivset ja professionaalset meeskonda
- Huvitavat ja mitmekülgset tööd kasvavas ja arenevas ettevõttes
- Võimalust end arendada ja täiendada
- Mängida kandvat rolli Eesti ühe suurima e-toidupoe eduloos
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!