Nõustab kasutajaid erinevate päringu- ja infosüsteemide toimingute ja kasutamise protsessis (sh äriregister, kinnistusraamat, e-arveldaja jt)
Vastab infotelefoni ja e-posti kaudu tulevate kliendipäringutele, sh suhtleb klientidega, nõustab, täidab tellimusi
Nõustab kliente lepingu sõlmimise protsessis
Ootused kandidaadile
Väga head suhtlemis- ja eneseväljendusoskust
Raamatupidamisalaseid teadmisi
Eesti, vene ja inglise keele oskust kõrgtasemel
Head arvuti kasutamise oskust ja tehnilist taiplikust
Klienditeeninduse kogemust
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!