Kliendisuhtlus bussijaamasid, pakiveoteenuseid ja piletimüüki puudutavates käsimustes telefoni, e-posti ja reaalajavestluse teel;
piletimüügi- ja pakiveoprogrammi tundmine (väljaõpe kohapeal);
müügi-, logistika- ja turundus- osakonna toetamine;
isikuandmete käsitlemine.
Ootused kandidaadile
Väga head eesti, inglise ja vene keele oskust kõnes ja kirjas;
head suhtlemis- ja kuulamisoskust;
rõõmsameelsust ja kohusetunnet tööülesannete täitmisel;
head arvuti kasutamise oskust;
kasuks tuleb varasem kogemus klienditeeninduses.
Ettevõte pakub
Väljaõpet ja erialaseid koolitusi;
paindlikku ja vahetustega tööd;
karjäärivõimalust ja põhitasule lisanduvaid boonustasusid;
stabiilset ja turvalist töökeskkonda;
mitmekesist ja liikuvat tööd;
sõbarlikku ja lõbusat kollektiivi.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!