Norrakeelse kasutajatoe klientideks on ettevõtted, kelle arvutikasutajad ootavad telefoni ja e-maili teel tuge igapäevastele IT valdkonna küsimustele (MS Offfice, kassasüsteemid ja muud kliendikohased programmid).
Sinu tööks on registreerida kliendipöördumised, leida neile sobiv lahendus ja anda kliendile abistavad juhised. Samuti uuendada kliendiga seotud andmebaase.
Ootused kandidaadile
- norra keele oskus heal tasemel
- klienditeeninduse ning inimeste abistamise nautimine
- vilumus arvuti tavakasutuses ja soov arendada oma oskusi IT-vallas
- kiire õppimisvõime, tahe töötada meeskonnas
- valmidus vahtustega tööks
Ettevõte pakub
- põhjalikku väljaõpet sisseelamisel ja hilisemat täiendõpet oma valdkonna ekspertidelt
- nooruslikku ja toredat meeskonda ning enesearendamise võimalusi
- head töökeskkonda ja –vahendeid
- võimalust saavutada väljakutset pakkuvaid eesmärke ning saada väärilist töötasu
Lisainfo
Töö toimub vahetustes E-P ajavahemikul 7.00-23.00 Tallinnas. Huvi korral oled oodatud endast märku andma kandideerides või telefoni teel.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!