Oled positiivse ellusuhtumise, hea suhtlemisoskuse ja klienti väärtustava mõtteviisiga? Tunned huvi pangandusvaldkonna vastu?
Tule tööle Citadele panga klienditeeninduse osakonda multifunktsionaalseks spetsialistiks!
Sinu peamised tööülesanded:
- Olla klientidega suhtlemisel panga häälekandja, pakkudes neile meeldivat ja professionaalset teenindust;
- Nõustada ja juhendada kliente vastavalt nende vajadustele nii digitaalsetes kanalites (üldtelefon, e-post, Chat) kui esinduses kohapeal;
- Aktiivselt tutvustada ja müüa panga kliendile kõige paremini sobivaid pangatooteid ja -teenuseid.
Ootused kandidaadile
- Varasemat töökogemust klienditeeninduses;
- Väga head suhtlemisoskust ja empaatiavõimet;
- Väga head eesti keele oskust nii kõnes kui kirjas ning head vene ja inglise keele oskust;
- Kiiret õpivõimet, täpsust ja korrektsust;
- Meeskonnatööoskust;
- Tugevat vastutustunnet ja võimet töötada pingelistes olukordades;
- Vähemalt keskharidust;
- Kandideerimisel annab eelise eelnev töökogemus finantssektoris või muu valdkonna kõnekeskuses.
Ettevõte pakub
- Põnevat ja arendavat tööd rahvusvahelises ning kasvavas finantssektori ettevõttes;
- Professionaalset ja toetavat kollektiivi;
- Ametialast väljaõpet koos mentoriga, koolitusi ja erialase arengu võimalust;
- Konkurentsivõimelist töötasu;
- Lisasoodustusi sh tervisekindlustus, sporditoetus, täiendavad puhkepäevad jm;
- Kaasaegset töökeskkonda Tallinnas Kadriorus;
- Tööaega 8:30-17:00 esmaspäevast reedeni.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!