kelle peamisteks ülesanneteks on klientide pädev ja kliendisõbralik nõustamine Sotsiaalkindlustusameti töövaldkonda kuuluvates küsimustes ning vajalike dokumentide vastuvõtmine, sealhulgas:
• dokumentide õigsuse kontrollimine, registreerimine ja edastamine
• kirjade, tõendite, teatiste vormistamine ja väljastamine
• klientide juhendamine ja informeerimine
Ootused kandidaadile
KANDIDAADILT OOTAME
• vähemalt keskharidust
• töökogemust klienditeenindajana
• väga head väljendus- ja suhtlemisoskust
• tahet ja võimet omandada uusi teadmisi ja oskusi
• korrektsust, viisakust, teenindusvalmidust
• väga head eesti keele oskust, inglise ja vene keele oskust suhtlustasemel
• pingetaluvust ning probleemide lahendamise oskust
• arvutioskust tavakasutaja tasemel, sh registrite kasutamise oskust
Ettevõte pakub
OMALT POOLT PAKUME
• vaheldusrikast tööd arenevas organisatsioonis
• võimalusi õppimiseks ja enesearenguks
• tööalaseid koolitusi
Lisainfo
Täiendav info tel 640 8112 ja 6408159.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!