• Meeskonna igapäevane juhtimine
• Kliendisuhte ja teenindusprotsessi juhtimine ning parendamine (tähelepaneliku ja hooliva teeninduse tagamine)
• Personali kohandamine ja väljaõpe
• Klienditeenindusega seotud probleemide ennetamine ning lahendamine
• Ettevõtte teenuste ja protsesside arendamine
• Vajalike analüüside ning aruandluse teostamine
Ootused kandidaadile
• Eelduseks on vähemalt 2-3 aastane juhtimise töökogemus klienditeeninduse sektoris (inimeste juhtimine)
• Tulemustele orienteeritus
• Oskus motiveerida ja juhtida nii inimesi kui ka protsesse
• Täpsus, korrektsus, empaatiavõime ja kõrge stressitaluvus
• Väga hea eesti ja vene keele oskus suhtlustasandil.
Ettevõte pakub
• Arenemis- ja karjäärivõimalusi edukas finants ettevõttes
• Motiveerivat töötasu
• Põhjalikku koolitust toodete ja teenuste osas
• Toredat ning nooruslikku meeskonda
• Võimalust töötada tipptasemel töövahenditega.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!