Sinu tööülesannete hulka kuulub:
- esmaklassilise klienditeeninduse tagamine koos oma meeskonnaga,
- klienditeeninduse meeskonna igapäevane juhtimine, planeerimine,
- meeskonnale eeskujuks ja juhiks olemine,
- kliendikõnede ja kliendi tagasiside analüüs ja konstruktiivne tagasiside,
- klienditeeninduse kvaliteedi järjepidevuse tagamine,
- teenindusstandardite arendus ja nende rakendamine klienditoe efektiivsuse tõstmiseks,
- ettepanekute tegemine ettevõtte toodete ja teenuste arendamiseks.
Sa teed koostööd ettevõtte erinevate üksustega klientidele laitmatu kliendikogemuse pakkumiseks.
Ootused kandidaadile
Ootame Sind kandideerima, kui Sul on eelnev vähemalt 3-aastane kogemus klienditeeninduse meeskonna juhtimisel ning Sa tead, milline on klientide ootus suurepärasele klienditeenindusele. Sul on teadmised ja oskused klienditoe teenuse efektiivsemaks muutmiseks ja arendamiseks ning oskad neid rakendada. Sa tuled iseseisvalt toime oma tööaja ja tööülesannete planeerimisega, oled võimeline tegutsema erinevates olukordades erinevate inimestega, abivalmis ja tähelepanelik, omad head eneseväljendusoskust, valdad heal tasemel eesti ja inglise keelt nii kõnes kui kirjas ning tuled toime vene kõnekeelega.
Oskad kasutada tavapäraseid kontoriprogramme, Sul on huvi ja võimekus uute andmehaldusprogrammide töö tundma õppimiseks, arendamiseks ja kasutusele võtmiseks.
Ettevõte pakub
Itella Estonia pakub Sulle omalt poolt stabiilset ja kaasaegset töökeskkonda kasvavas ja arenevas rahvusvahelises ettevõttes, sõbralikku ning toetavat kollektiivi, motiveerivat töötasu ning toredaid ühisüritusi.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!