Kas sa naudid inimestega suhtlemist ja tunned end koduselt müügitöös? Soovid areneda just klienditeeninduse valdkonnas ning saada oma ala
parimaks spetsialistiks? Kui jah, siis ootame sind meie sõbralikku meeskonda!
Peamised ülesanded: toodete ja teenuste esindamine ning vastamine toodetega seotud küsimustele kõnekeskuses. Klientidega suhtlemine ja abistamine, aktiivne müük.
Ootused kandidaadile
• rõõmsameelne ja töökas
• suhtlemisoskus, võõrkeelte teadmine ei ole oluline
• kiire õppimisvõime
• armastab väljakutseid
Ettevõte pakub
• Motiveerivat palka - põhipalk + lisatasu
• Paindlikku tööaega, osalise koormusega
• Lõbusat ja tulemustele orienteeritud kollektiivi
• Erinevaid boonuseid ja preemiaid hea tulemuse eest
• Oma töötajatele ettevõtetesiseseid soodustusi
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!