Klientide ja külaliste suunamine ja vastuvõtt
Esmane nõustamine ja maksete vastuvõtmine
Kliendilepingute ettevalmistamine ja kliendiandmebaasi ajakohastamine
Minikonkursside läbiviimine
Büroo heakorra eest vastutamine
Ootused kandidaadile
Soovitavalt töökogemus klienditeeninduse valdkonnas
Tunned kliendikeskse teeninduse põhimõtteid
Valmisolek klienditööks, abivalmidus ja lahendustele suunatus
Eesti keele valdamine ning suhtlustasandil vene keel
Väga hea arvutioskus
Ettevõte pakub
KINDLUSTUNNET: Stabiilne ja huvitav töö Eesti suurimas vee-ettevõtte grupis ARENGUT: Väljaõpe kogenud kolleegi juhendamisel ning süsteemne koolitamine
VÄÄRIKAT TASU: Konkurentsvõimeline töötasu ning heade tulemuste korral iga-aastane tulemustasu
AEGA ISEENDALE: 7-päevane lisapuhkus talvel
SÕBRALIKKU TÖÖKESKKONDA: hea sisekliima, tipptasemel tööohutus, ühisüritused, toetavad juhid ja meeskond
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!