IT-alase klienditoe administreerimine
Kliendikõnedele ja e-mailidele vastamine
Teadete registreerimine andmebaasi ja nende õigeaegne ja täpne edastamine.
Ootused kandidaadile
- SOOME - ja INGLISE keele väga hea (hea - vähemalt B2) oskus.
- Väga hea suhtelmis- ja väljendusoskus, tehniline taiplikkus, kliendile orienteeritus
- Põhiliste IT- programmide tundmine (MS Office, Explorer jt.)
- Eelnev töökogemus klienditeenindajana
- Motivatsiooni uute teadmiste ja kogemuste omandamiseks
- Valmidus meeskonnatööks
Kasuks tuleb iga võõrkeele oskus
Ettevõte pakub
- Arendavat tööd prestiizikas rahvusvahelises ettevõttes
- Väljaõpet töökohal kogenud spetsialistide käe all
- Konkurentsivõimelist töötasu ja firmasiseseid soodustusi.
Lisainfo
.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!