• majutusklientide sisse ja väljaregistreerimine;
• broneerimissüsteemi haldamine;
• kohviku klientide teenindamine;
• arvelduste tegemine klientidega;
• kliendi vajaduste väljaselgitamine ja lahenduste pakkumine;
• töökoha-, seadmete- ja töövahendite korrashoid ja sanitaarnõuete jälgimine.
• kliendisuhete loomine ja hoidmine;
• võimekuse korral pakkumiste tegemine ja tellimuste vormistamine; turundusprojektide (k.a. eriüritused ja kontserdid) välja töötamine ja juhtimine; meediakanalite haldus (s.h Facebook); klienditagasiside analüüs ja ettepanekute tegemine;
• vajalik inglise keele oskus suhtlustasandil (kasuks tuleb vene või mõne muu keele oskus).
Ootused kandidaadile
• hea suhtlemisoskus;
• soov olla parim klienditeenindaja;
• hea pingetaluvus;
• kohusetundlik ja aus;
• hea meeskonnatöö oskus.
Ettevõte pakub
• motiveerivat töökeskkonda ja palka;
• töökat ja rõõmsameelset meeskonda;
• vaheldusrikast tööd ja suhtlemisvõimalust erinevate inimestega;
• kaasaegset töökeskkonda
• soovi korral lisatööülesannete täitmist (nt. turundus) ja lisatasu teenimist.
Lisainfo
OOTAME SINU KANDIDEERIMIST hiljemalt 10 augustiks 2015.a. Saada oma CV e-mailile info(at)oruvilla.ee. Kui sa leiad selle kuulutuse hiljem, siis võid ikka ühendust võtta- äkki me otsime just Sind:).
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!