- klientide sõbralik teenindamine;
- kaupade väljapanek ja aktiivne müük;
- klientide konsulteerimine, abi osutamine toote valimisel;
- müügipunkti korrashoid
Ootused kandidaadile
- inglise ja eesti keele oskus kohustuslik (suhtlus juhatajaga ainult inglise keeles), vene ja/või muu keele oskus tuleb kasuks;
- kohusetundlikkus, sõbralikkus, avatus, korrektsus;
- iseseisvalt töötamise oskus
Ettevõte pakub
- kaasaegseid töötingimusi Tallinna kesklinnas (Pirita Keskuses ja/või muu PhoneServicePoint kauplus);
- sõbralikku ja noort kollektiivi;
- motiveerivat palka;
- boonuseid ja preemiad sõltuvalt töötulemustest;
- tööpäeva 9:00-21:00 vastavalt graafikule
- karjäärikasvu ja palgakasvu võimalusi
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!