-Toetada kliente IT alaste küsimuste lahendamisel nii telefoni kui e-maili teel.
-Teadete registreerimine andmebaasi, probleemide analüüs/ lahendamine ning õigeagne/täpne edastamine.
Ootused kandidaadile
- Taani ja inglise keel, nii kõnes kui kirjas
- Olema hea suhtlemis-ja eneseväljendusoskusega
-Tundma end hästi klienditeenindusolukordades
- Omama tahet edasi areneda ja õppida IT valdkonnas
Ettevõte pakub
- Kaasaegset töökeskkonda ja häid töövahendeid
- Sisseelamisfaasis vajalikku väljaõpet ja hilisemat igakülgset tuge oma valdkonna ekspertidelt;
- Võimalust saavutada väljakutset pakkuvaid eesmärke ning saada väärilist töötasu ning boonuseid;
- Vastutusrikast tööd rahvusvahelises ning innovaatilises ettevõttes;
- Nooruslikku ja ambitsioonikat meeskonda ning enesearendamise võimalusi.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!