Kvaliteetse klienditeeninduse tagamine: klientidega suhtlemine, klientide vastuvõtmine salongis, nende soovide väljaselgitamine, abistamine ja juhendamine
Sõidukite ostu- ja müügidokumentatsiooni haldamine ja müügiosakonna assisteerimine
Esinduse automüüja toetamine ja asendamine aktiivses müügitöös, toodete ja teenuste esmane tutvustamine
Klienditeeninduse kvaliteedi arendamine ja tagamine (andmebaaside korrashoid, kliendilepingute haldamine, kliendijuhtumite käsitlemine, kliendirahulolu uuringutega tegelemine ja nende arendamine)
Ettevõtte dokumendihaldus, protokollide koostamine, juhi assisteerimine
Ootused kandidaadile
Vähemalt keskharidus
Vähemalt 2-aastane töökogemus klienditeeninduses
Väga hea eesti keele oskus ja hea vene ning inglise keele oskus suhtlustasandil
Teenindus- ja suhtlemisvalmidus
Meeldiv suhtlemisstiil ja hea kontakti loomise oskus
Pingetaluvus ja oskus kiiresti reageerida erinevates olukordades
B-kategooria juhilubade olemasolu
Ettevõte pakub
kaasaegseid töötingimusi
sõbralikku, toetavat ja professionaalidest koosnevat meeskonda
arenguvõimalusi
soodustusi sportimisel
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!