Sinu olulisim roll on aidata luua meie patsientidele eristuvalt head kliendikogemust. See tähendab, et iga Unimedi kliinikuga kokku puutuv inimene tunneb end oodatult ja hoitult. Sinu eesmärk on, et patsiendid soovivad jääda meie kliinikutesse üle aastate ja elumuutuste ning soovitavad Unimedi ka oma sõpradele ja pereliikmetele. Olulisel kohal Sinu töölaual on registratuuride teenindustaseme tõstmine ja kõnekeskuse juhtimine, kus Sinu koostööpartneriks on kliinikute teenindusjuhid ning administraatorid. Suure osa tähenduslikust ja kestvast patsiendisuhtest moodustavad ka mitmed teised arendused, kus saame patsiendi heaolu nimel ekstrasamme teha. On selleks näiteks hooliv telefonikõne pärast keerulist protseduuri või hoopis uue süsteemi loomine, et raviprotsess oleks patsiendile tervikuna rõõmupakkuv – iga läbimõeldud detail loeb. Sinu tööks on leida need võimalused ja juurutada lahendused. Näeme suurepärast kogemust kui tervikut, seega on Sulle arendusplaanide juures partneriks nii kliinikute juhid koos ravijuhtide ja arstkonnaga kui ka kommunikatsiooni- ja turunduse tiim.
Ootused kandidaadile
See väljakutse sobib inimesele, kes on varasemalt töötanud kliendikogemuse disainimisega ning edukalt juhtinud muudatusi ja meeskondi. Peame oluliseks, et suudad juhtida pikaajalisi ja mahukaid projekte, oma ideid maha müüa ja ellu viia. Sul on väga head meeskonnatöö ja kaasamise oskused, leidmaks ühisosa erinevate kliinikute ja meeskondade vahel. Oled õige inimene, kui jagad meie veendumust, et meditsiin on meeskonnatöö ja Sul on sisemist indu, et üheskoos patsiendikogemus suurepäraseks muuta.
Ettevõte pakub
Sind ootab võimalus töötada ühes Eesti juhtivas tervishoiuvaldkonna ettevõttes, kus üksteist hoitakse ja märgatakse ning hinnatakse kõrgelt töörõõmu ja arengusoovi. Kliendikogemuse juht on ettevõtte juhtkonna liige, kes osaleb ettevõtte äristrateegia loomises ja operatiivjuhtimises. Meie meeskonna liikmena on Sul võimalus osaleda inspireerivatel üritustel ja koolitustel ning töötada toetavas ja professionaalses tiimis. Saad panustada suutervise-alase teadlikkuse kasvatamisesse.
Kui soovid selle väljakutse vastu võtta, siis saada oma CV aadressile personal[at]unimed.ee (pealkirjaga „Kliendikogemuse juht“) või kandideeri läbi CV Keskuse. Kirjuta meile ka mõnest tööalasest saavutusest, mille üle oled eriti uhke.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!