Omniva otsib Sind, parim kliendikogemuse juht! Juhid klientide positiivset kliendikogemust kõigis meie kanalites (postkontor, klienditugi, e-kanalid, kullerid), läbi kõigi toodete ning teenuste. Vastutad postkontorite ja kõnekeskuse meeskondade juhtimise ning protsesside, standardite ja töötajate kompetentside arendamise eest pakkumaks klientidele kiiret, kvaliteetset ja asjatundlikku klienditeenindust. Kliendikogemuse kasvu kaudu panustad olulisel määral meie ettevõtte majandustulemustesse.
Ootused kandidaadile
Selle ambitsioonika eesmärgi täitmiseks ootame Sinult tugevat ärilist mõtlemist ning varasemat kliendikogemuse disainimise ja juurutamise kogemust, soovitavalt müügi- või teenindusettevõttest. Kasuks tuleb suure jaevõrgu juhtimise kogemus. Sul on kõrgharidus, soovitavalt magistrikraad juhtimises, ärijuhtimises, inimeste juhtimises. Oled kogenud inimeste ja muudatuste juht, oskad teha koostööd, panna inimesed oma ideid uskuma ning neist tulenevalt tegutsema. Omad teadmisi nüüdisaegsetest tehnoloogiatest. Valdad eesti ja inglise keelt kõnes ning kirjas vähemalt tasemel B2. Oled liider!
Ettevõte pakub
Sind ootab organisatsioon, kus on energilised ja ambitsioonikad kolleegid ning väga palju ärategemise võimalusi. Tööd teeme palju, kuid nalja peab seda tehes ka saama! Hoiame oma töötajaid, pakkudes erinevaid hüvesid ja soodustusi, arengut ja sportimisvõimalusi.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!