STV klientide teenindamine telefoni teel
Klientide tehniline nõustamine STV poolt pakutavate teenuste osas
Teenuste ja toodete tutvustus, pakkumine ning müük
Ootused kandidaadile
Positiivne suhtumine töösse
Kiire õppimisvõime
Eesti- ja vene keele oskus suhtlustasandil
Oskus klientidega suhelda
Ettevõte pakub
Konkurentsivõimelist töötasu
Sõbralikku ja toetavat meeskonda
Tööd graafiku alusel
Karjäärivõimalusi arenevas organisatsioonis
Väljaõpet kohapeal
Kasuks tuleb: eelnev töökogemus kõnekeskuses või klienditeeninduse valdkonnas
Lisainfo
Tööle asumise aeg nii pea kui võimalik
Kontaktisik: Olga Haidrits
Kõnekeskuse grupijuht
Lisainfo telefonil: 6880533
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!