Meie meeskonna osana oled vastutav klientide teenindamise, dokumentide halduse sh tellimuste, avalduste, arvete eest. Töötad ka andmebaasidega ja vajadusel täidaid teisi ülesandeid. Suhtled teiste meeskonnaliikmetega ning telefoni ja emaili teel ka teiste meie ettevõtte filiaalide ja partneritega.
Ootused kandidaadile
Oled sobiv kandidaat kui oskad väga hästi eesti, vene ja inglise keelt. Ootame täpsust ja korrektsust,ausust, head suhtlemisoskust, head pingetaluvust, õppimisvõimet ning oskust kasutada enamlevinud bürootarkvara.
Kasuks tuleb
•raamatupidamistöö või logistika töö kogemus
•eelnev töökogemus sarnaste nõudmistega töökohal
Ettevõte pakub
TIMEX S.A. on väga pikaajalise kogemusega Poola ettevõte millel on ka mitmeid filiaale sh Eestis, Leedus, Lätis ja Ukrainas. Eesti filiaal tegeleb põhiliselt kütusekaartide ning teiste teenuste pakkumisega rahvusvahelistele maanteetranspordifirmadele.
Omalt poolt pakume töökohta Tallinna kesklinnas, rahvusvahelist ja modernset töökeskkonda.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!