Kliendihalduri ülesandeks on olla meie kliendile kontaktisikuks kõigis meie teenuseid puudatavates küsimustes, seistes selle eest, et klient saaks meil parima teenuse ja sobivaima lahenduse.
Ootused kandidaadile
• pealehakkamist, initsiatiivi ja soovi õppida
• valmisolekutut aktiivseks telefonisuhtluseks
• kannatlikkust probleemide lahendamisel ja soravat läbirääkimisvõimet
• tahet töötada meeskonnas
• väga head eesti keele suulist ja kirjalikku ning kõnekeele tasemel vene keele oskust.
Ettevõte pakub
* • huvitavat ja vastutusrikast tööd mõnusas meeskonnas ja kaasaegses töökeskkonnas
• võimalust turvavaldkonda lähemalt tundma õppida ja end selles vallas arendada
• motiveerivat tasusüsteemi ning ettevõttepoolseid soodustusi (sh soodne sportimine läbi G4S Spordiklubi)
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!