• klientidega suhtlemine nii telefoni kui e-kirja teel
• klientide nõustamine neile sobiva lahenduse leidmisel
• maksekokkulepete täitmise jälgimine ja vajadusel uute kokkulepete sõlmimine
• kliendihaldusprogrammi vajaliku info ja muudatuste sisestamine
• väga hea kuulamis-, suhtlemis- ja argumenteerimisoskus
• oskus ennast kehtestada
• võimekus kiirelt uut infot omandada
• täpsus ja korrektsus ning hea rutiinitaluvus
• väga hea eesti ja vene keele oskus, inglise keel vähemalt
suhtlustasandil
• hea arvuti kasutamise oskus (MS Outlook, Word, Excel)
• oled oma töös eesmärgipärane, initsiatiivikas ja sulle sobib, et sinust
sõltub tulemus
• sulle meeldib töötada meeskonnas
• kasuks tuleb varasem klientide nõustamine ja töö inkassokeskkonnas
• huvitavat ja väljakutseid pakkuvat tööd
• stabiilset töösuhet rahvusvahelises ettevõttes
• konkurentsivõimelist ja tulemusest sõltuvat palka
• erialaseid koolitusi vastavalt vajadusele
• kaasaegset ja arenevat töökeskkonda uues büroohoones
• paindlikku tööaega
• kompensatsiooni parkimisel
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.