Tööülesanneteks on igapäevane kliendisuhtlus ja klientide nõustamine teenuste osas (suhtlus toimub eelkõige telefoni ja emaili teel), müügitellimuste koostamine ja tootmisele edastamine, arvete koostamine ning laekumiste jälgimine.Töö tundub ehk esmapilgul lihtne, kuid on tänu erinevatele klientidele ja nende erinevatele projektidele mitmekülgne ning kohati ka väljakutseid pakkuv. Koostöös klientide ja kolleegidega leiame aga alati sobivad lahendused.
Inlook Colori kliendihaldurina töötamiseks ning sisseelamise lihtsustamiseks tuleb kasuks varasem kogemus kliendihaldurina või müügiassistendina, kokkupuude raamatupidamisprogrammidega (kasutame programmi SAF), keeleoskus, tehniline taiplikkus ja/või loogiline mõtlemine ning hea analüüsimis- ja planeerimisoskus.
Keeltest kasutame välispartneritega suhtlemiseks inglise keelt, kasuks tuleb ka suhtlustasemel soome ja vene keele oskus.
Töös võib vaja minna AutoCAD programmi (algtasemel), kuid kui selle programmiga kokkupuudet ei ole olnud, piisab heast tahtest seda õppida.
Tööle asudes saate põhjaliku väljaõppe.
Omalt poolt pakume stabiilset töökohta rahvusvahelises ettevõttes, kaasaegset töökeskkonda ning kõiki vajalikke töövahendeid. Soodustame sportimist, korraldame ühisüritusi ja meil on suvine kollektiivpuhkus. Meil on väike ühtehoidev töötajaskond ja üle poole töötajatest on Inlookis töötanud üle 10 aasta.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.