• Suhete hoidmine olemasolevate klientidega
• Klientide soovide ja vajaduste välja selgitamine
• Hinnapakkumiste, arvete ja lepingute koostamine
• Osalemine müügiprotsessis
• Kontori varustamine kontoritarvete ja muu vajalikuga
• Infotelefonile vastamine
Ootused kandidaadile
• Sõbralikkus, korrektsus, täpsus ja kohusetundlikkus
• Suurepärane eesti keele valdamine ning inglise- ja venekeele oskus suhtlustasandil
• Suurepärane suhtlemis- ja kuulamisoskus ning võime hoida ning arendada kliendisuhteid
• Arvutikasutamise oskus (Word, Excel)
Kasuks tuleb
• Kõrgharidus (võib olla ka omandamisel)
• Eelnev töökogemus klienditeeninduse sektoris
Ettevõte pakub
• Suurepärast töökogemust pidevalt arenevas rahvusvahelises ettevõttes
• Soodsat keskkonda eneseväljendamiseks ning enesearendamiseks
• Sõbralikku ja toetavat meeskonda
• Kaasaegseid töötingimusi ja töövahendeid
• Karjäärivõimalusi vastavalt töötulemustele
Lisainfo
NB! Ühendust võetakse sobivate kandidaatidega
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!