• CRMi tegevuste ja kampaaniate planeerimine ning elluviimine koostöös digiturunduse ja CRMi tiimiga, tuginedes CRMi strateegiale ja kliendikäitumise analüütikale.
• Uudiskirjade saatmine ja automaatkirjade seadistamine valitud sihtrühmadele.
• CRMi kampaaniate kokkuvõtted ja ettepanekud edaspidisteks turundus- ja müügitegevusteks.
• Kliendikäitumise pidev analüüs ja nende tulemuste põhjal uute sihtrühmade ettepanekute tegemine ja loomine.
Ootused kandidaadile
Nõudmised kandidaadile
• Vähemalt 3-aastane kogemus (kliendi-)analüütikuna
• Kõrgharidus sotsiaalteaduste või majanduse alal
• Huvi ja oskus informatsiooni oskuslikult analüüsida ning tulemusi põhjendada
• Täpsus, korrektsus ja hea esitlemise oskus
• Tööks vajalike programmide kasutamise oskus
• Väga heal tasemel eesti ja inglise keele oskus
Isikuomadustelt ootame ettevõtlikku, loovat ja hea organiseerimisvõimega inimest, kes oskab näha nii suurt pilti kui ka olla korrektne detailides ning kes suudab hästi töötada nii iseseisvalt kui ka meeskonnas.
Ettevõte pakub
Omalt poolt pakume
• Kindlat ja püsivat tööd edukas rahvusvahelises ettevõttes
• Sõbralikku meeskonda
• Hulgaliselt erinevaid ettevõtte soodustusi nii merel kui ka maal
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!