Klientide kõnedele ja e-kirjadele vastamine, sündmuste vormistamine kliendihaldustarkvaras
Kasutajate konsulteerimine ja nõustamine (1. taseme tugiteenus)
Tööde edastamine spetsialistidele
Tagasiside andmine, info vahendamine kasutajatele ja klientidele
Lahendatud sündmuste kontrollimine ja arveldamine
Pakkumiste ja lepingute uuenduste vormistamine
Ootused kandidaadile
Väga hea verbaalne ja kirjalik suhtlemisoskus
Arvutikasutusoskus vähemalt elementaarsel tasemel
Oskus töötada iseseisvalt ja meeskonnas
Korrektse ja täpse info edastamise oskus
Eesti keele valdamine nii suuliselt kui kirjalikult
Inglise keele valdamine suhtlustasandil
Tööaeg:
Kliendiabi teenuse tööaeg on 7 päeva nädalas alates kell 8:00 kuni 22:00
Töö toimub graafiku alusel, täistööpäevadena, hommikuses või õhtuses vahetuses kell 8:00-17:00 ja 14:00-22:00
Kasuks tuleb:
Varasem kogemus klientidega suhtlemisel
Varasem töökogemus IT valdkonnas
Vene keele oskus suhtlustasandil
Kogemus Jira kasutamisel
Ettevõte pakub
Vaheldusrikast tööd stabiilselt arenevas ettevõttes
Sõbralikku ja toetavat kollektiivi
Arenemis- ja eneseteostusvõimalust
Sporditoetust
Tervisekindlustust
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!