*Olla kliendi esmane kontakt kvaliteedi küsimustes
*Esindada klienti ettevõttes toote ja protsesside kvaliteedi tagamisel
*Kliendi nõuete täitmise jälgimine, pretensioonide järelvalve
*Kliendisuhete oidmine, arendamine, parendamine
*Probleemidest vastutajate teavitamine, tegevuste rakendamise jälgimine
Ootused kandidaadile
*Tehniline kõrgharidus
* Erialane töökogemus vähemalt 1 aasta
*Arvuti kasutamise oskus (MS Office - Word, Excel)
*Oskus analüüsida andmeid ja teha järeldusi
*Oskus töötada inimestega, suhtlemis- ja juhtimisoskus
*Väga hea eesti ja inglise keele oskus, vene keel suhtlustasandil
Ettevõte pakub
*Rahvusvahelist töökogemust ja rohkelt arenguvõimalusi
*Võimalust osaleda toodete kvaliteedi tagamises
*Konkurentsivõimelist sissetulekut
*Eneseteostust tippspetsialistide keskel
*Head juhti, toetavat kollektiivi ja moodsat keskkonda
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!