Assistendi roll meeskonnas on: • koostööpartnerite poolt saabuvate pakkumiste ettevalmistamine, • tootekaardi haldamine (Buum programm), • sortimendi haldamine, • koostööpartneritega infovahetamine, • kaupluste külastamine ja igapäevane suhtlus, • kaupluste inventuurides osalemine, • kaupade jagamine poodide vahel.
Ootused kandidaadile
Selleks, et oma tulevases rollis ennast hästi tunneksid, on oluline: • Excel programmi käsitlemise oskus ja kogemus heal tasemel, • ajaplaneerimise oskus ja rutiini taluvus, • suhtlemisoskus, • inglise keel suhtlustasandil, • autojuhiload ja sõidukogemus.
Lisainfo
Ettevõte pakub
Et saaksid oma rollis särada, hoolitseme selle eest, et sul oleks iseseisvaks töötamiseks vajalik väljaõpe. Pakume töökohta Rakvere kesklinnas, Krooni Keskuse kontoris, kus töötad koos 9 kolleegiga ning tööaega E - R kl 8.00 - 16.30. Sinu töötasu koosneb põhipalgast ja lisatasust. Ootame sind oma meeskonda! Lisaküsimuste korral palun kirjuta e-postile regina.maajarv(ät)aldar.ee
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!